Kan ik een extra document toevoegen aan mijn order?

Als je een order plaatst kun je extra documenten uploaden (zoals richtlijnen, feedback van je begeleider of een pdf-versie van je geconverteerde LaTeX-bestand). Wij zorgen ervoor dat de editor deze documenten kan bekijken.

Als er voor jou bijvoorbeeld bepaalde taalcriteria gelden, dan kan de editor ervoor zorgen dat je scriptie aan deze eisen voldoet. Wanneer je beoordelaar afwijkende criteria hanteert, dan kan je editor hier rekening mee houden en ervoor zorgen dat je geen advies ontvangt dat in tegenspraak is met deze vereisten.

Let op: Het is vaak beter om je feedback of criteria samen te vatten dan lange documenten te uploaden. Hoe meer informatie je geeft, hoe minder gedetailleerde feedback je editor kan geven op de vragen die voor jou het belangrijkst zijn.

Nadat je je order hebt geplaatst, is het niet mogelijk om je tekst of de extra documenten te wijzigen via je account.

Je kunt wel een e-mail sturen naar info@scribbr.nl met het extra document als bijlage. Ons supportteam zal vervolgens het document doorsturen naar de editor.

Als de editor al bijna klaar is of de deadline bijna bereikt is, dan kan de editor het extra bestand niet meer verwerken.

Veelgestelde vragen: Tijdens het nakijken

Ik heb het verkeerde document geüpload. Kan ik mijn document vervangen?

Nadat je je order plaatst, is het niet mogelijk het document te vervangen. Als je een andere versie van je document wilt indienen, neem dan meteen contact op met het supportteam.

Let op: Als de editor al is begonnen aan je document, zal je moeten betalen voor de extra woorden die moeten worden nagekeken.

Kan ik een extra dienst aan mijn order toevoegen?

Wil je een extra dienst toevoegen nadat je je order hebt geplaatst? Neem contact op met ons supportteam om te beoordelen of dit nog mogelijk is. Zolang je editor nog niet klaar is met het nakijken van je document is het meestal geen probleem om een extra dienst toe te voegen.

Scribbr vraagt je meteen te betalen voor de extra dienst, waarna we deze toevoegen aan je order. Misschien vragen wij je ook om verlenging van de deadline met een paar uur, afhankelijk van het aantal woorden van je scriptie en de resterende tijd tot de deadline.

Daarnaast sporen we onze editors aan om te melden wanneer zij denken dat een aanvullende dienst nuttig voor je is (bijvoorbeeld een Structuur Check of Rode Draad Check). Als dit het geval is, nemen wij altijd eerst contact met je op om dit te bespreken.

Kan ik belangrijke informatie voor mijn editor toevoegen of updaten?

Nadat je je order hebt geplaatst, kun je niet zelf de orderdetails wijzigen.

Als je belangrijke informatie voor je editor wilt toevoegen of updaten, neem dan rechtstreeks contact met ons op. Ons supportteam stuurt de informatie dan door naar je editor.

Haalt mijn editor de deadline?

Ja, je editor zal de deadline halen. Je kunt de deadline en de status van je order controleren in je account. Je ontvangt een sms-bericht en een e-mail zodra de editor klaar is.

In het zeldzame geval dat je order is vertraagd (bijv. wegens technische problemen) zullen wij meteen contact opnemen met jou en de editor om de best mogelijke oplossing te vinden.

Kan ik mijn deadline verkorten?

Scribbr biedt vier nakijktermijnen. Je kunt kiezen uit 12 uur, 24 uur, 72 uur en 7 dagen. Het is niet mogelijk om de deadline van een 12- of 24-uursorder te verkorten.

Als je op tijd contact met ons opneemt, is het wel mogelijk om de deadline van een 72 uurs- of 7 dagenorder te verkorten. Neem meteen contact met ons op om te vragen of het nog steeds mogelijk is de deadline te verkorten. Dit is afhankelijk van het woordenaantal van je order en de beschikbaarheid van onze editors.

Als de deadline kan worden verkort, zal je het prijsverschil zo spoedig mogelijk moeten betalen. Het supportteam zal je op de hoogte stellen van de nieuwe deadline en een link sturen om het resterende bedrag te betalen.

Kan ik alvast een deel van mijn nagekeken document terugkrijgen van de editor?

Nee, je kunt niet alvast een deel van de nagekeken tekst terugkrijgen als de editor nog niet klaar is met nakijken.

Onze editors gaan meerdere keren door je document en doen een laatste controle aan het eind. Als we een deel van het document al naar je zouden terugsturen, kan de editor deze laatste check niet doen. Dat betekent dat we werk van lagere kwaliteit zouden leveren en dat willen we natuurlijk niet. Daarom is het niet mogelijk je een deel van het nagekeken document te sturen.

Zodra de editor klaar is met nakijken, sturen we het document direct naar je toe, zodat je de wijzigingen en suggesties kunt doorvoeren.

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Wil je je nakijkorder annuleren voordat je de nagekeken tekst hebt ontvangen? Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Als de editor nog niet begonnen is, is het mogelijk om de order te annuleren. Dan betalen wij je het gehele bedrag terug, exclusief transactiekosten.

Als je order al is toegewezen aan een editor, is het niet mogelijk de order te annuleren.

In dit geval kan het supportteam de editor vragen om te stoppen met nakijken. Je zal moeten betalen voor de pagina’s die de editor tot nu toe heeft nagekeken. Je ontvangt bovendien geen persoonlijke feedback van de editor.

Let op: Het is niet mogelijk een plagiaatcheck te annuleren, omdat de controle automatisch start, direct nadat je de check bestelt.